Aamulla ponkastiin ajoissa taas pystyyn ja hotellin aamiaisen kautta mopoja kattoon! Saatiin mopot alle ja lähettiin liikkeelle ajoissa oltaisko joku 10 kilsaa ajettu ku valoissa kattoin et etu akselintappi melki kulunu poikki voi saatana ja mä oon ajanu sillä jo 600 kilsaa 120 lasissa huh huh no ei muutaku seuraava huolttis ja pyörä stoppiin ja soittoo huoltoon josta tuli jätkä autolla hakeen mut ja mopon takas....

Siinä alko haaveet kariseen jo kotiin pääsystä kunnes 4 aikaan päätettiin et mä lähen tuuppaan toisella himaan ja rami odottaa aamuun että toinen mopo on kunnossa eli ei muutaku baanalle ja ohjeien suuntaan ulos bkksta!!!

Ihmettelin ku ei tietä näkyny mille piti kääntyä onneks poliisit pysäytti ja opasti samalla suuntaa no eksyin kuitenki niin perusteellisesti et olin melki pattayalla ku piti olla koratissa ja viäki kaikki neuvo vika suuntaan...
Onneks törmäsin nuoreen kaveriin joka puhu viä oikeen enklantia ja se piirsi mulle kartan millä löydän oikeelle tielle joten suunta oli nyt oikee!!!

Ei siinä montaa stoppia tehty ku alko kello oleen jo paljon ja silti päätin et kotiin ajan löysin oikeen tien josku kello 11 yöllä ja 150 lasiin heti oli niin hyvää baanaa!!!

Muutamat tankkaukset ja röökit aina välillä ja kotona olin vähän ennen aamu neljää huh huh olihan reissu mut onneks pääsi kotiin ...
Sellanen oli mopojen haku reissu!!!!

-Jatu-