Toi kuva on ravintolasta joka oli vuoren rinteellä stopattiin syömään siihen!!!Tänään pitäs alkaa suunnitteleen ulko suihkua ittelle eilen jo testailin mut tänään tehä se oikeen kuntoon saa nähä saako aikaseks vai meneekö makailuks!!!
-Jatu-
lauantai, 24. helmikuu 2007
Toi kuva on ravintolasta joka oli vuoren rinteellä stopattiin syömään siihen!!!
Kommentit