Yritetääs taas saada jotain tekstiä aikaseks kun ollaan taas kotiuduttu!!!

Eli torstaina lähdettiin junaileen bangkokkia kohti josta vaihto surat thanin junaan juna oli ihan ok ja hetket istuskelun jälkeen kävin vaunujen välissä tupakilla oli aika hauskaa heilua siä ku juna pomppi ku roeossa ois ollu!!!
Loppu matka meni nukkuessa ja saavuttiin bangkokkiin 5 aikaan aamulla jossa nukuttiin viä penkeillä hetki..
Juna bkk-surat thani oli mukava kanssa ja siellä oli myös ruoka tarjoilu lipun hinnassa joten syödäkkin saatiin juna asemalla kun päästiin ulos ni huomas heti että oltiin taas tultu kunnon turisti alueille kaiken maailman viheltäjää pyöri ympärillä ja päätettiin jäädä sinne yöks ja kattoo aaulla kunnon hintaan lautta samuille...

Aamupalaa naamaan ja lautalla samuille siellä oli pyörät vastassa mutta onkelmia tuli rahan nostossa kun ramilla oli 50 000 nostoraja tilissään eli jouduttiin jäämään samuille yhdeks yöks...
Käppäiltiin siinä ja löydettiin hyvään hintaan mökki meren rannalta 500b hintaan yö aamupalalla siellä ei sit muuta kun uimista ja syömistä ja kello 12 yöllä käytiin hakeen pyörät pois kun saatiin lisää rahaa kyseessä oli siis 2 400sta honda cbrää nukkuun ja aamulla kohti lautta rantaa.....